dilluns, de juliol 06, 2009

Comunicació Política a la UOC

.
Poc a poc (i amb bona lletra), servidor va aterrant a noves aventures professionals que pinten moooolt engrescadores. Fa dues setmanes a can Catalunya Ràdio. La passada, a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Ja hi col·laborava com a consultor, però ara m'hi he incorporat com a professor de la casa, responsable de l'assignatura de Comunicació Política i d'Institucions Públiques. Era una oportunitat que no podia deixar passar. Si vaig fer la tesi va ser perquè em frapa aquest món de la universitat i de la recerca. Perquè com a bon malalt de comunicació política en voldria aprofundir i fer-ne seguiment tant com pugui. Perquè sóc un ferm creient en un tàndem -política i mèdia- que anirà segur encara a més. A això em va convidar en Lluís Pastor a recrear-m'hi ara fa uns mesos i aquí m'hi teniu.
.
El vincle amb Blanquerna seguirà perquè aquella és també casa meva, on vaig fer la carrera, on vaig tenir una d'aquelles oportunitats que de tant en tant et dóna la vida i que em va fer possible dedicar-me al periodisme. Allà vaig fer amistat amb els Sáez, Álvaro, Sintes, Colominas i cia, dels qui tant n'he après i n'aprenc. El seminari a can URL, doncs, seguirà, però qui m'ha donat l'oportunitat de dedicar-me acadèmicament a la Comunicació política ha estat ara la UOC, i aquí que ens abocarem amb tota la força. Amb una potent companya de despatx, l'Eva Domínguez, i amb potentíssims companys com la gran Sandra Vilajoana, el mateix Pastor o en Ferran Lalueza. Un luxe.
.
Aquí, a més, sota el lideratge del professor Agustí Colomines, estem engegant el projecte troncal de la naixent Àrea d'Estudis Nacional i Identitaris, pionera en el nostre país a nivell acadèmic.
.
Au, un interrogant menys que no cal que encurioseixi més la colla amiga i tafanera. Només en queden dos més per respondre. Seguirem informant.

3 comentaris:

Ismael Peña-López ha dit...

Benvingut! :)

Jordi LL ha dit...

Si estàs amb la Eva Dominguéz, t'ha tocat la grossa. Val moltíssim.

No sabia que estava a la UOC. Me n'alegro.L'he seguit, fa anys, i és una crack.

Jordi LLeyda

TONI AIRA ha dit...

Gràcies, companys!! I que tinguem sort!