A principi de setmana vaig poder apuntar a l'Avui com a través de les plataformes ciutadanes s'està posant a l'abast de persones polititzades i amb voluntat activista una major participació i incidència en el mapa polític. En el món digital, aquesta possibilitat d'interacció amb la política tradicional també és creixent. Avui vull apuntar un nou exemple..
El passat 29 d'agost, Mitt Romney, candidat republicà a les primàries presidencials, va proposar als seus seguidors, a través del seu web, que fessin un anunci per a la seva campanya. Els requisits: la peça havia de ser d'una durada de 30 o 60 segons i havia d'editar-se a través de la plataforma de Yahoo Jumpcut.com.
.
Per facilitar la tasca dels voluntaris, l'equip de Romney va penjar en el seu grup de Jumpcut una gran selecció de videos, fotografies i arxius d'àudio del candidat. El termini per fer els videos acaba el proper 17 de setembre, i de moment ja ha obtingut un gran èxit de participació. L'anunci guanyador s'emetrà per televisió a finals de mes.
Per facilitar la tasca dels voluntaris, l'equip de Romney va penjar en el seu grup de Jumpcut una gran selecció de videos, fotografies i arxius d'àudio del candidat. El termini per fer els videos acaba el proper 17 de setembre, i de moment ja ha obtingut un gran èxit de participació. L'anunci guanyador s'emetrà per televisió a finals de mes.
.
Una anècdota, si voleu. Però també una mostra més que, cada dia més, a través d'Internet, i malgrat totes les seves mancances, si algú està interessat en fer-se sentir, té més possibilitats al seu abast... com a mínim per a intentar-ho.
Una anècdota, si voleu. Però també una mostra més que, cada dia més, a través d'Internet, i malgrat totes les seves mancances, si algú està interessat en fer-se sentir, té més possibilitats al seu abast... com a mínim per a intentar-ho.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada