A principi de setmana vaig poder apuntar a l'Avui com a través de les plataformes ciutadanes s'està posant a l'abast de persones polititzades i amb voluntat activista una major participació i incidència en el mapa polític. En el món digital, aquesta possibilitat d'interacció amb la política tradicional també és creixent. Avui vull apuntar un nou exemple.
.
El passat 29 d'agost, Mitt Romney, candidat republicà a les primàries presidencials, va proposar als seus seguidors, a través del seu web, que fessin un anunci per a la seva campanya. Els requisits: la peça havia de ser d'una durada de 30 o 60 segons i havia d'editar-se a través de la plataforma de Yahoo Jumpcut.com.
.
Per facilitar la tasca dels voluntaris, l'equip de Romney va penjar en el seu grup de Jumpcut una gran selecció de videos, fotografies i arxius d'àudio del candidat. El termini per fer els videos acaba el proper 17 de setembre, i de moment ja ha obtingut un gran èxit de participació. L'anunci guanyador s'emetrà per televisió a finals de mes.
Per facilitar la tasca dels voluntaris, l'equip de Romney va penjar en el seu grup de Jumpcut una gran selecció de videos, fotografies i arxius d'àudio del candidat. El termini per fer els videos acaba el proper 17 de setembre, i de moment ja ha obtingut un gran èxit de participació. L'anunci guanyador s'emetrà per televisió a finals de mes.
.
Una anècdota, si voleu. Però també una mostra més que, cada dia més, a través d'Internet, i malgrat totes les seves mancances, si algú està interessat en fer-se sentir, té més possibilitats al seu abast... com a mínim per a intentar-ho.
Una anècdota, si voleu. Però també una mostra més que, cada dia més, a través d'Internet, i malgrat totes les seves mancances, si algú està interessat en fer-se sentir, té més possibilitats al seu abast... com a mínim per a intentar-ho.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada