dilluns, de desembre 10, 2007

La importància del multimèdia

Temps electorals. Glòria per als qui ens agrada. Maldecap per al comú del ciutadans, malauradament. S'apropen les eleccions espanyoles i una mica més enllà ja veiem les orelles de les presidencials nord-americanes. Aquí s'ha demostrat un cop més com (especialment en temps electorals) els polítics troben cabdal la seva projecció a través de la televisió. Es fa, si cal, fitxant estrelles de la petita campanya per a ajudar a esgarrapar vots. O es fa intentant controlar els continguts de les televisions públiques. N'hi ha per a tots els gustos. L'amic Joan Ferran n'ha deixat una bona mostra recentment, de forma força maldestre. En parlo avui a El Singular:
.
.
Però la campanya electoral ja fa uns quants anys que no és només cosa de la tele. Les campanyes a partir de ja o seran multimèdia o no seran. Avui, en aquest sentit, en parlo en un repor a l'Avui sobre iniciatives polítiques en l'online. Llamazares i Rajoy en són els protagonistes junt amb Myspace i Facebook:
.