dimecres, de juny 06, 2007

Una nova feina, un nou repte

Avui ha estat un dia intens. Ha estat un dia d'estrena. No m'allargaré gaire perquè no crec que toqui esplaiar-s'hi, i menys en aquest blog on hi hauria de penjar sobretot (i més sovint) articles sobre les meves dèries polítiques, marquetinianes i comunicacionals. Prometo que aviat tornarà a ser així, en quant dipositi la tesi i passi pàgina d'una època que m'ha tingut bastant out d'eixe món. Poc a poc, que tot arriba.

Però abans, us deixo anar la notícia. N'estic molt content i la vull compartir. Avui he començat nova feina. Avui m'he estrenat com a cap de premsa de la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna. El degà, Miquel Tresserras, m'ha encomanat aquesta tasca i jo l'he acceptada molt il·lusionat. Us en tindré al corrent. Només dir-vos que la cosa pinta molt engrescadora i que espero poder combinar-me-la amb la majoria de col·laboracions en mitjans que he anat fent fins ara. Serà qüestió d'organitzar-se... suposo.