L'any 2005, l’estudi The State of the News Media apuntava com el model de premsa tradicional està perdent terreny als Estats Units en favor de la blogsfera. Això passava fa dos anys i segueix passant, no només als EUA, i no només amb conseqüències per a la premsa. La política és conscient del potencial de la xarxa per atansar-se als ciutadans. I comença a entendre com aprofitar-ho.
Fa un parell de setmanes en vam tenir un exemple. El dissabte 20 de gener del 2007, Hillary Clinton va anunciar oficialment la seva candidatura per les primàries del Partit Demòcrata, de cara a les eleccions presidencials del 2008, a la seva web. I ho va fer amb un vídeo de poc menys de dos minuts, on entre d’altres coses deia: “I am not just starting a campaign though, I am beginning a conversation with you, with America. Because we all need to be part of the discussions. Because all of us are going to be part of the solution (…) so let’s talk, let’s start a dialogue about your ideas and mine. (...) I can’t visit everyone’s living-room, but I can try it and with a little help from modern technologies I’ll holding live online video chats this week starting Monday. So let the conversation begins. I’ve the feeling that it’s going to be very interesting”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada