.
Ja el tenim aquí. És una píndola. Un flaix. Una obra reconcentrada. Però precisament per tot això i pel que ara us explicaré, em fa especial il·lusió. Ja està començant a arribar a les llibreries l'obra
.
I em fa especial il·lusió perquè aquesta és una obra-fiblada. En poques pàgines concentra arguments per entendre el concepte de comunicació política, i d'aquests dos termes junts i interactuant-hi. I el millor de tot (vés, que he de dir-ne jo!), és que el llibre és totalment digerible (i de forma ràpida) fins i tot per a un públic no posat en el tema, no especialista, no necessàriament malalt de la cosa.
.
Aquesta obra em fa especial il·lusió per això i pel link amb la realitat que n'és segell distintiu. Tot plegat neix de la reflexió i l'anàlisi acadèmica, però amb una gran voluntat divulgativa. I per aconseguir-ho, a banda de donar forma de llibre amb textos meus que en diferents punts han estat protagonistes d'articles dispersos a xarxa o diaris, a més compto amb un company de viatge inestimable en aquest projecte literari que ja teniu a disposar: l'amic i gran professional Pau Canaleta. Ell, un spin doctor de carn i os, a més de ser del nostre entorn, a més de jove i alhora experimentat, i molt foguejat en l'àmbit estratègic local, polític i empresarial, m'ha fet un regal impagable amb un pròleg que, a tall de capítol introductori, situa perfectament en el context polític i comunicacional actual la importància de l'estratègia. I qui millor per fer-ho que algú que hi treballa a peu d'obra, els 365 dies de l'any, a més amb uns referents teòrics de referència i actualitzadíssims, com és el seu cas?
.
I és que ho dic en el llibre: al costat dels Canel, Meadow i Bouza (des del món acadèmic) també hi ha i cal tenir molt presents els Canaleta. I els Medran i els Vicent Martínez i els Peytibi i els López Bonafont... Una molt jove generació d'experts en comunicació política, que fa uns anys que s'estan formant en aquest camp, que tenen referents catalans i estrangers de primer nivell, i que ja han començat a moure's en un "mercat" encara incipient a casa nostra però que esdevindrà indústria en poc temps. I ells hi hauran estat des del primer moment. I a mi que m'haurà agradat acomboiar-los i seguir-ne les passes des de l'Acadèmia i des del món de la premsa. És un luxe comptar amb professionals així, especialment per als qui gaudim d'aquest món de la comunicació política, a qui de fet va molt especialment dedicat aquest breviari que en pocs dies ha d'arribar a les llibreries.
.
En parlem! En breu, més noves sobre aquest llibre.
..
dilluns, de febrer 01, 2010
Volem, volem, volem...
Categoria:
comunicació,
eleccions,
internet,
llibres,
màrqueting polític,
periodisme,
política,
recerca
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
4 comentaris:
Moltes felicitats!
Un altre fill literari, i pel que expliques apte per a tots els públics. Sona molt bé... llàstima que no el tingui al prestatge del costat.
Espero que em venguis la moto de comunicació política en directe perquè em compri el llibre.
Salut i vendes!
gràcies, amic bou!
Crack...no pares...! Una abraçada...
made in blanquerna! gràcies, doctor botey!!
Publica un comentari a l'entrada