dimecres, de gener 20, 2010

Laporta: "Jo ja estic reagrupat"


.
Vídeo gracienc que m'ha fet arribat l'amic Gami. En Joan Laporta diu que "intel·lectualment, ideològicament, jo ja estic reagrupat". Tot seguit aclareix que "no ho estic formalment perquè m'estic plantejant si faig aquest pas o no...". I el cas és que la cosa va prenent cos. Em consta, efectivament, que hi haurà a qui se li girarà feina.
.
Per cert, fixeu-vos en tot el vídeo (els impacients podeu anar directes al minut 8). Fixeu-vos en la comunicació no verbal del personatge. Un animal polític, sens dubte. Només li falten detallets a polir. Per exemple, mirar més, un per un, als ulls d'aquells a qui dóna la mà. Com en Sarko sap fer-ho.
.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Toni, per una vegada i sense que serveixi de precedent, estic d'acord amb el Laporta. Ideològicament coincideixo plenament amb ell, i crec que els mecanismes de relació amb l'estat espanyol han quedat obsolets.

D'altra banda, està més que clar que anirà amb Reagrupament, i diu que no té la decisió presa quan se li entén que es presentara amb reagrupament. Simplement diu que encara ha de prendre la decisió perquè si s'aboqués de ple a la política faria un lleig al Barça i fins que no acabi el seu mandat no es pronunciarà definitivament

Anònim ha dit...

Tot el treball i feina feta amb rigor que fins ara ha fet el Reagrupament sumat a la força i coneixement que la gent té del Laporta es pot formar una barreja molt potent. A veure com acaba tot plegat.