dijous, de juny 04, 2009

Tanquem etapa per obrir-ne una de nova

.
Ara aquest blog recuperarà protagonisme en el meu dia a dia. No ens enganyem. Des que vaig aterrar a can Singular, a mínim d'un article per dia, les coses a explicar les apuntava sobretot allà. Però això ara serà diferent. Tanco etapa en aquella casa, deixo la direcció, i aquí a can blog que m'hi tindreu més.
.
La nova feina que he de començar en breu és molt engrescadora, però del tot compatible amb el món blog, les cosetes que faig a la ràdio, amb el món Sàpiens, amb Blanquerna i les altres guerres que ja sabeu que em porten sempre de corcó... per pura malaltia!
.
Aquí teniu el meu article de comiat d'avui, dedicat també a vosaltres. Hi podeu fer els comentaris que vulgueu (tot sempre dins d'un ordre...): MARXO (1). Demà reblem.
.
En tot cas, gràcies per tot, sobretot per la paciència i l'amistat. I a seguir amb força!
.