Qui es mira un estaquirot en un cartell amb una frase més o menys innòcua d'acompanyant? La nostra mirada ja està vacunada contra aquest tipus de propaganda (també) política. Avui dia el que cal, doncs, és fer que la propaganda existeixi sobretot als mitjans... perquè només així tindrà potencialitat d'existir per a una part significativa de la societat, dels possibles electors. Que se'n parli... ni que sigui bé. I això la propaganda del PSC ha tingut tradicionalment la virtut de provocar-ho. Sobretot d'un temps ençà, quan els seus spin doctors van captar que aquesta adaptació al medi marcaria la diferència entre "els que hi són però no" i el que formen part d'eixe món. Aquí van els productes estrella de la propaganda electoral del PSC en aquesta avorrida campanya per les europees. Oi que us sonen? No tothom pot dir el mateix...:
.
.
..
.
.
2 comentaris:
Que segueixin així. La patacada se l'han de fotre a les de finals de 2010!!
Compte perquè missatge va ser efectiu, no oblidar els resultats a les eleccions al parlament espanyol! És trist però enlloc de construir, de fer país,.. la gent s'empassa un "que viene el lobo"!
Patètica la creativitat del PSC
Publica un comentari a l'entrada