
.
Segons Marc Carroggio, un català professor de relacions amb els mitjans i director de comunicació de l'Opus Dei a Roma, en aquesta època de canvis vertiginosos i de secularització galopant, l'Església no ha de renunciar a participar activament en els mitjans de comunicació, perquè aquest és un dels principals fòrums on es desenvolupa l'activitat pública avui dia.
.
Així, ara els prelats, a més d'impartir missa, hauran d'aprendre a comunicar. Per això, l'Església redoblarà els seus esforços, també per reclutar a nous “clients” participant activament en la vida pública de cada societat. Per aconseguir aquest objectiu, la jerarquia eclesiàstica seguirà les recomanacions del vaticanista nord-americà John Allen, qui va assegurar recentment que un bon comunicador catòlic ha de saber que “la rutina no és notícia, i que el conflicte és sempre la gasolina que mou el motor de les històries”. Per això, Allen proposa tres consells als actuals portaveus catòlics:
.
1.- exposar més els problemes de l'Església i potenciar les seves celebritats.
.
2.- convertir les parròquies en centresd'interès cultural
.
i 3.- col·locar la comunicació al centre de la vida pastoral.
.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada