dimarts, de febrer 23, 2010

Fiquem-nos en la seva pell

.
Ho he d'admetre: vaig riure molt. Però molt vol dir... molt. Sé que no és "la comèdia" ni molt menys. Però em va entrar per la via malalta que comparteixo amb molts dels qui rondeu per aquest raconet de la xarxa. Hi ha escenes impagables que semblen gags però que són moments reals que van acompanyar la carrera política de Jacques Chirac. Imperdibles, us ho ben asseguro. Especialment el lletjos que li fa la dona (incommensurable) i el moment Balladur, de qui després de veure la pel·lícula vaig entendre millor per què no va reeixir com a alternativa a Chirac... i, no ens enganyem, crec que ajudat a caure de cap al precipici pel gran Sarko (fura on les hi hagi).
.
Aquest dijous la presentem amb el gran cinèfil i amic Valentí Sanjuan... a L'Institut Français. On si no? Així tanquem el I Cicle Catdem de Política en Cinema, per on han passat grans perles. I que es reiniciarà d'aquí a uns mesos.
.
L'acte és obert al públic i completament gratuït. Hi esteu tots convidats (malalts i no malalts de la cosa). Les dades:
.
QUAN: Aquest dijous, dia 25 de febrer
A QUINA HORA: A les 20h
A ON: Institut Francès de Barcelona. C/ Moià, 8 (entre Aribau i Tuset)
QUÈ: Visionat de la pel·lícula Dans la peu de Jacques Chirac (En la piel de Jacques Chirac) - 2006
QUI: Presentació a càrrec de Toni Aira, professor de Comunicació Política a la UOC i Valentí Sanjuan, crític de cinema i director de Cine.cat
GRUP AL FACEBOOK: Aquí el teniu.
.
Ens hi veiem! Aperitiu:
.

1 comentari:

Martí Bou ha dit...

coi, ho podrieu fer més tard això, que jo encara estic a la feina!

conxu!

ai... apali, ens la parlem!


;o)